Implanty zębów

Centrum Stomatologii Syrenka Dental to miejsce, w którym mogą Państwo kompleksowo zadbać o swój uśmiech. W sytuacji, gdy zależy Państwu na funkcjonalności, komforcie oraz maksymalnej estetyce w przypadku uzupełniania braków zębowych, polecamy implanty zębów. Warszawa to siedziba naszej firmy i mogą Państwo skorzystać tutaj z oferowanych przez nas profesjonalnych zabiegów implantologicznych. Gwarantujemy kompleksową obsługę na najwyższym światowym poziomie, a to wszystko zawsze w przystępnych cenach.

Implantologia stomatologiczna daje obecnie bardzo szerokie możliwości – implanty praktycznie nie są możliwe do odróżnienia od naturalnych zębów dla osoby postronnej, dlatego stanowią najlepszą możliwą imitację naturalnych tkanek. Implanty zębowe są trwałe i łatwe do utrzymania w czystości. Wybierają je zarówno osoby młode, oraz starsi pacjenci. Wszczepienie implantów nie jest obciążeniem dla organizmu dorosłego człowieka, a tego typu uzupełnienie protetyczne to rozwiązanie na długie lata.

Zaawansowane implanty zębowe oferowane przez Syrenka Dental na Ursynowie, Warszawa - Twoja droga do idealnego uśmiechu.

Implanty zębowe to część wewnętrzna – wszczepiana w kość. Są one wykonane najczęściej z tytanu, który wyróżnia się biokompatybilnością, czyli nie jest traktowany przez organizm jako ciało obce. Na implancie osadza się koronę protetyczną (imitującą naturalny ząb) lub też most zależnie od liczby ubytków, które planuje się uzupełnić.

Najważniejsze zalety zastosowania implantów to:

• wysoka niezawodność w stosunku do innych metod protetycznych
  • mniejsze ryzyko uszkodzenia zębów i tkanek sąsiadujących
  • stabilność, podobieństwo odczucia bodźców oraz funkcji do zębów naturalnych
  • możliwość jedzenia różnego rodzaju pokarmów – tak jak w naturalnym uzębieniu
  • oszczędności finansowe na przestrzeni czasu w porównaniu do innych rozwiązań
  • brak konieczności stosowania protez ruchomych i klejów do ich mocowania

W Centrum Stomatologii Syrenka Dental czekają na Państwa specjaliści w zakresie implantologii stomatologicznej z wieloletnim doświadczeniem. Stosujemy tutaj tylko najwyższej jakości materiały, które zostały sprawdzone przez nas oraz przez naszych zadowolonych pacjentów. To wszystko powoduje, że zabiegi wszczepienia implantów zębowych w naszej klinice są bezpieczne i stanowią świetną inwestycję we własne zdrowie, wygląd oraz dobre samopoczucie. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług!

Implanty na ursynowie

rtg zęba